saire'nin gözünden

23 Mart 2012 Cuma

Bazalt kayalıkları

Fotoğrafçılık kursu ile çıktığımız ilk arazi çalışmasında mekan Sinop-Boyabat-Bazalt Kayalıkları.


içlerinden en  beğendiğim birkaç tanesi
Gönderen Boyabat Türk Telekom Fen Lisesi zaman: 02:54 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

19 Mart 2012 Pazartesi

merhaba

ilk yazı ilk selam olsun
Gönderen Boyabat Türk Telekom Fen Lisesi zaman: 17:08 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş
Daha Yeni Kayıtlar Ana Sayfa
Kaydol: Kayıtlar (Atom)

Blog Arşivi

  • ▼  2012 (3)
    • ►  Nisan (1)
    • ▼  Mart (2)
      • Bazalt kayalıkları
      • merhaba

Hakkımda

Boyabat Türk Telekom Fen Lisesi
Profilimin tamamını görüntüle
Seyahat teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.